Veiling

MHCC Veilingdiner & Danceparty

De 3e MHCC-veilingavond op 15 juni 2019 heeft een opbrengst van € 21.640,- opgeleverd. Een geweldig resultaat! Voordat de veiling begon genoten maar liefst 115 gasten van een culinair 4-gangen veilingdiner volledig verzorgd door onze eigen leden. Jeugdleden in de bediening en ouders van leden in de voorbereiding en in de keuken. Dit bleek een goede mix: alles verliep uitermate soepel en de sfeer was uitstekend!

Burgemeester Toon Mans opende de veiling en gelijk daarna namen de veilingmeesters zo’n 125 kavels onder de hamer. Na de bekendmaking van de opbrengst barstte de danceparty los en maakten jong én oud er tot in de late uurtjes een groot feest van!

Bestemming opbrengst
De opbrengst van de veiling wordt besteed aan hockeymaterialen en aan het verder verbeteren en verduurzamen van de accommodatie.

Grote dank
Zonder de steun van alle kavelsponsororen en de gulle bieders was dit resultaat niet mogelijk geweest. Iedereen bedankt voor zijn of haar bijdrage. De enorme opbrengst van de veiling geeft maar weer eens aan hoeveel mensen bij MHCC betrokken zijn en de club een warm hart toedragen. Speciale dank gaat uit naar de veilingcommissie en alle bij de avond betrokken vrijwilligers, klasse! hoe jullie het allemaal voor elkaar hebben gekregen.