Het bar blad ligt er op en de oude bar is weg!

Nieuws afbeelding 14-1-2015
En weer is een weekend stevig doorgewerkt! Er komen verschillende counters voor dranken, koffie en eetwaren en er komen bar krukken omheen. De oude bar is inmiddels gesloopt, er zijn gaten in de vloer geboord en de counter tegen de achterwand is geplaatst. Komend weekend gaan we het restant van de bar voorbij de doorgang bouwen en ook de koffie machines verschuiven.
De komende 2 zaterdagen (en met voorbereidingen 's avonds door de week) zullen we met klusteams aan de slag blijven om het geheel uiterlijk 13 februari af te hebben. Intussen is dan op de 24e nog het G-Hockey feest geweest waar we voor opgeruimd hebben. Volgende week woensdag (28-1) wordt over de organisatie, inkoop, logistiek etc. gesproken in het organisatieteam. Elke donderdag nemen we besluiten over hoe we verder moeten in de Coordinatiegroep.
Belangrijkste nog te nemen besluitpunten zijn: Waar exact komen de apparaten? Welke apparaten moeten we nog kopen? En hoe wordt dan de logistiek in de keuken? Etc. Zin om mee te denken/Klussen? Kom ook!
Tijdens de Midwinter competitie en het G-Hockeyfeest zal het "bouw" gedeelte worden afgezet, maar is minimaal het halve clubhuis + verkoop gedeelte gewoon beschikbaar.
Blijf de site volgen voor de volgende stappen!
Namens de diverse teams,
Arjen Veter

PS. ik zal alle foto's op de site in het fotoboek laten uploaden.
Bijlage

Jelleke Veentjer

29-12-2014 @ 09:56:42 |Denken jullie ook aan de thuis spelende teams die midwinter spelen. Zij zullen ook van het clubhuis gebruik moeten maken.

Arjen Veter

29-12-2014 @ 13:57:41 |Yes, doen we, we ruimen iedere keer beetje op en zorgen de speeldagen mogelijk blijven!

Finn Veldhuis

7-1-2015 @ 20:29:17 |Cool

Arjen Veenstra

9-2-2015 @ 17:59:39 |Is al bijna klaar zag ik, geweldig stukje vakwerk in korte tijd, respect!

Amy Leeflang

15-2-2015 @ 12:06:29 |We samen