Wedstrijdsecretariaat

Kampioen!

Nieuws afbeelding 14-2-2017 Afgelopen zaterdag is JB12 kampioen geworden in de Eerste Klasse. De allerlaatste wedstrijddag van het zaalseizoen moest in Amsterdam de beslissing gaan brengen. Nadat eerst van de nummer 3 in de poule Pinoke werd gewonnen met 4-1 zou de allerlaatste wedstrijd tegen JB1 van Terriƫrs beslissend zijn. De Terriƫrs gingen met veel druk van start en halverwege de wedstrijd keek Catricum tegen een 4-1 achterstand aan. Maar met de luidruchtige steun van veel ouders en vrienden werd de inhaal ingezet en uiteindelijk vlak voor tijd met 5-4 gewonnen. JB12 heeft dit winterseizoen laten zien dat met hard werken, elkaar helpen in de wedstrijd, een positieve instelling en veel plezier je heel ver kunt komen. Gefeliciteerd Lucas, Jort, Stein, Ole, Joep, Mino, Dex, Thomas, Johnny (keeper) en Tom (aanvoerder)!