Bestuursinfo

Benoemingen en besluiten

26-11-2018

Op vrijdag 16 november werd de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering gehouden.

Tijdens deze druk bezochte vergadering zijn naast de reguliere agendapunten, onderstaande besluiten medegedeeld:

Rookbeleid: Er is besloten om onze club rookvrij te maken. Betekent dat het vanaf heden niet meer toegestaan is om langs het veld te roken.

Roken is uitsluitend op vrijdag en zondag toegestaan op het balkon.

Cashless: Vanaf 1 januari 2019 kan er op MHCC enkel nog met pin betaald worden.

Het  bestuur heeft een aantal Leden van Verdienste benoemd.

Jan Gijs Vorstman sr
Karin Rijs
Milo Tuinman
Peter Hover
Mariette vd Bovenkamp
Britte Janssen

Van de voorzitter ontvingen zij bloemen en een persoonlijk dankwoord voor hun inzet voor MHCC.

Hartelijk gefeliciteerd met deze benoeming!

Wisselingen in het bestuur:

Wij hebben afscheid genomen van Mariette vd Bovenkamp als secretaris van het bestuur. Mariette heeft aangegeven dat het na jaren trouwe dienst aan de club, tijd is voor andere activiteiten. Mariette, bedankt!

Mascha Bernoski is door het bestuur voorgedragen als HTC junioren. Onder luid applaus is de vergadering akkoord gegaan met haar benoeming.

Wij danken iedereen voor zijn/haar inzet voor onze club!

Zet vast in de agenda, vrijdag 12 januari Nieuwjaarsborrel.