Bestuursinfo

Pieter Lagro – uitgezwaaid!

Nieuws afbeelding 27-5-2019
Vanaf 1977 is Pieter Lagro lid van onze club. Pieter kun je beschrijven als een zeer actief lid en altijd betrokken bij MHCC. In zijn jonge jaren als speler en later als vrijwilliger. Ondermeer als penningmeester en binnen de scheidsrechterscommissie en niet te vergeten vele andere klussen.
Zo is ook het opleiden van scheidsrechters jaren een taak van hem geweest. Hij heeft veel jeugd de regels uitgelegd en hen begeleid tijdens hun eerste wedstrijden.

De laatste jaren was Pieter actief bij de trimhockey. Ondermeer gekeept bij de trimmers terwijl zijn dochter in het veld stond. Daarna zelfs ook nog zijn carrière voortgezet als scheidsrechter bij de trimmers.

Van speler, keeper, penningmeester naar arbitrage is al een omvangrijke loopbaan.  Toch was er nog een groep binnen de club waar Pieter zich graag voor inzette: de G-hockey. Jarenlang heeft hij de keepers bij de G-hockey begeleid en daarna nog een periode de G-wedstrijden gefloten.

Namens MHCC willen wij je hartelijk danken voor je tomeloze inzet! Wij hopen jou nog vele mooie jaren als supporter te zien bij onze club!

Michiel van Zeggeren