Bestuursinfo

Voorzitter MHCC

Nieuws afbeelding 5-3-2020
Wegens privé-omstandigheden heeft onze voorzitter Michiel van Zeggeren zijn voorzitterschap per direct moeten beĆ«indigen. Wij danken Michiel voor de enthousiaste wijze waarop hij voorop liep in de strijd om de klussen die, binnen de club, gedaan moesten worden geregeld te krijgen.

Wij wensen Michiel en zijn familie veel sterkte de komende tijd en hopen hem en zijn familie snel weer te mogen begroeten in betere omstandigheden.

Het voorzitterschap wordt tijdelijk waargenomen door Rob Toepoel, onze penningmeester, tot we een nieuwe kandidaat kunnen voorstellen op de ledenvergadering.

Verbinder
Het bestuur is nu op zoek naar een nieuwe verbinder die samen met het bestuur en de vele vrijwilligers onze club vooruit wil helpen. Kandidaten kunnen zich melden via [email protected]. Voor informatie zijn de bestuursleden vanzelfsprekend beschikbaar. Kandidaten worden voorgedragen op de eerstvolgende ledenvergadering.

Met sportieve groet,
Het Bestuur