Bestuursinfo

Boete voor clubs die sporters nog toegang geven tot terrein

Nieuws afbeelding 18-3-2020

Sportclubs die sporters, ondanks de genomen maatregelen rondom het coronavirus, gewoon laten spelen op hun terrein, terwijl ze eigenlijk gesloten horen te zijn, riskeren een forse boete.

Het is inmiddels bekend dat MHCC tot en met 6 april gesloten moet blijven. De velden van MHCC blijken, zonder toestemming van de club, door ouders en kinderen gebruikt te worden en/of er zijn plannen om dit te gaan doen.

Wij verzoeken jullie dit niet (meer) te doen en het sportpark Wouterland echt niet meer te betreden. Voorlopig gaan de berichten dat de handhavers alleen nog maar waarschuwen en er nog geen boetes zijn uitgedeeld.
Bij een herhaaldelijke overtreding komt die boete er wel: de boete bedraagt 5.000 euro per overtreding en wordt bij de club in rekening gebracht.

Laten we er met zijn allen voor waken dat dit gebeurt en vermijd onze club de komende periode.

Wij rekenen op jullie medewerking. Alvast onze grote dank.

Met sportieve groet,

Het Bestuur