Keepers

Alle teams: keepersspullen in ontvangst nemen op 23, 24 of 25 augustus

Nieuws afbeelding 2-8-2010
Een dringend verzoek aan allekeepers en/of coaches om de keepersspullen voor komend seizoen in ontvangst te nemen.
Dit kan op maandagavond 23, dinsdagavond 24 of woensdagavond 25 augustus tussen 20.00 en 22.00 uur in 't clubhuis.
Zonodig kunnenspullen gepast en geruild worden. Er is opslagruimte, dus de spullen hoeven niet mee naar huis. Het is voor het plannen van ruimte en de inkoop van materialen belangrijk dat ALLE teams hun keepersset in ontvangst nemen.
Ook zorg je als keeper of coach er zo voor dat je teamde eerste wedstrijd(en) niet zonder keepersmaterialen staat!

Als het op deze data/tijdenecht niet lukt, stuur dan een mail naar [email protected]. We mailen dan voor een afspraak laterdie week.

Groet van de keepersmaterialencommissie,
Gerdy van Bellen, Eva en Isa van Bergen Henegouw