Zondag 7 april onderlinge wedstrijden voor oud hockeyers

Nieuws afbeelding 7-3-2019

Over precies een maand, zondag 7 april, organiseren wij onderlinge wedstrijden voor hockeyers en oud hockeyers die op dit moment geen commitment kunnen geven aan een team maar wel weer een keer met een stick op het veld willen rennen.

Aanmelden kan nog steeds
De status is dat we reeds 22 heren en 15 dames hebben. Daarnaast horen we wel veel positieve geluiden, echter zijn er volgens ons nog een aantal die zich nog niet opgegeven hebben.

We starten om 16.00 uur.

Wil je meedoen en wil je na afloop mee eten, stuur dan nu een mail naar [email protected].

Omdat we een familieclub zijn, is uiteraard iedereen welkom om na afloop mee te eten. Opa's, oma's, vriendjes, vriendinnetjes. We hebben oppas geregeld dus geen excuse om thuis te blijven!

Kosten: 10 euro voor de wedstrijd, eten ongeveer 5 euro p.p (voor kids tot 12 jaar 2,50 euro).Drankjes kunnen op eigen kosten aan de bar worden verkregen.

Hopelijk tot 7 april,

Sanne, Irma, Wouter H, Tijn en Ray