TC Jeugd

Zaterdag 19 juni – MHCC versus Alkmaar

Nieuws afbeelding 18-6-2021

Aanstaande zaterdag sluiten wij het hockeyseizoen voor de jeugd af met een minitoernooi in samenwerking met de Alkmaarsche Mixed Hockey Club. Ontzettend leuk dat we weer eens tegen een andere club mogen spelen. Er vinden zowel wedstrijden plaats bij MHCC als bij AMHC ALKMAAR. Het aangepaste en definitieve wedstrijdschema vind je in de bijlage.

Bar weer open
Goed nieuws dus. Dit betekent ook dat er weer barouders nodig zijn. In het wedstrijdschema in de bijlage zie je welke teams zijn ingedeeld voor de bardienst. Daarnaast is het handig om te weten dat in bijna alle gevallen de teams zelf 1 scheidsrechter regelen. Dit zie je eveneens terug in het wedstrijdschema.

Coronamaatregelen
Ondanks dat er weer op kleine schaal regionaal gehockeyd kan worden, zijn er nog steeds coronamaatregelen we ons aan moeten houden.

• Publiek is helaas nog niet toegestaan. Bij uitwedstrijden van jeugdteams vallen de benodigde chauffeurs onder teambegeleiding. Zij vallen dus niet onder de regel voor toeschouwers en mogen blijven kijken naar de wedstrijd.
  • Zorg ervoor dat je het aantal rijouders beperkt tot dat wat je nodig hebt om naar de wedstrijd te komen.
  • De rijouders mogen het terrein op, maar moeten bij het veld blijven staan. Per team mag 1 ouder naar de kantine om iets te halen.
  • Er geldt nog steeds een mondkapjesplicht voor iedereen van 13 jaar en ouder die zich in publieke binnenruimtes begeven.
  • Houd 1,5 meter afstand op de accommodatie. Hiervoor geldt uiteraard een uitzondering voor de spelers tijdens de wedstrijd.

Veel hockeyplezier!

TC-jeugd