Volledige make-over clubhuis

Nieuws afbeelding 2-10-2021
Voor wie dit weekend een bezoek brengt aan de club weet niet wat hij ziet. Gisteren hebben onze clubhuisbouwers samen met onze sponsor Basiclabel het clubhuis volledig opnieuw ingericht.

De afgelopen maanden is er bij MHCC hard gewerkt aan een complete make-over van het clubhuis met als resultaat een nieuwe passende inrichting die het juiste verhaal vertelt. MHCC wil staan voor verbinding met zijn leden en voor het organiseren van activiteiten. Dit werd vertaald naar de uitstraling van het clubhuis met als einddoel een plek waar je wilt zijn én wilt blijven.

Door de inzet en het enthousiasme van een grote groep leden, de financiële bijdrage van de *Club van Honderd en onze nieuwe sponsor Basiclabel werd het clubhuisproject mogelijk gemaakt. Het clubhuis werd flink opgeruimd en leeggehaald, geschilderd volgens nieuw en passend kleurenpalet, voorzien van ledverlichting in samenwerking met Rorije Electrotechniek en Twisk Bouw en aangevuld met een compleet nieuwe barista hoek. Dit is de uitstraling die past bij MHCC: verbinding met de leden. De komende periode worden de wanden verder aangekleed met hockeyfoto’s en wordt de geluidsapparatuur nog verbeterd.

Kom snel langs
Of het nu gaat om een lekkere cappuccino terwijl je naar de training van je kind kijkt, een tosti om de honger te stillen of een rondje bier voor je trainingsmaten. Je bent hiervoor van harte welkom in ons clubhuis. Op vrijdag zelfs tot 24.00 uur!

Megatrots
Dankzij de inzet van een grote groep leden is dit geweldige project tot stand gekomen. Wij zijn ontzettend blij met de hulp van iedereen. In dit project zijn heel wat vrijwillige uurtjes gaan zitten. Van heel veel mensen. Onze hartelijke dank daarvoor. Echt te gek dat jullie dit plan tot een succes hebben gebracht.

Heb je vragen over het clubhuisproject?
Neem dan contact op met Alexander de Wagt (06 – 38 64 54 43) of Edwin van de Vliet (06 – 54 62 54 99).

Groet, namens het bestuur en alle MHCC-clubhuisbouwers

Club van Honderd
* De club van Honderd is special opgericht voor het clubhuisproject. Leden deden eenmalig een bijdrage van 100 euro. Als tegenprestatie organiseren wij deze maand voor alle leden van de Club van Honderd, inclusief partners, een supergezellige avond in het vernieuwde clubhuis. Binnenkort volgt de uitnodiging hiervoor.

Hester Zonjee

2-10-2021 @ 10:02:27 |op de foto's al prachtig. 👏🏻👏🏻👏🏻. in het echt vast helemaal geweldig. dank voor het harde werken 💪🏻

Simon Kornblum

2-10-2021 @ 11:51:34 |Wat is er hard gewerkt aan dit project. Hulde aan de bouwers 🥳. Alle leden mogen trots op jullie zijn op zo’n voortvarende inzet met dit GEWELDIGE resultaat.

Michiel van Zeggeren

3-10-2021 @ 09:47:24 |Heel fraai!

Noah Bakker

3-10-2021 @ 10:03:43 |Gisteren langs geweest en de nieuwe sfeer mogen aanschouwen. Heel mooi geworden!

Fem Heijliger

3-10-2021 @ 19:36:18 |Zo smaakt de koffie nog lekkerder:-) Chapeau voor het mooie resultaat!!

Ellen Wijdekop

4-10-2021 @ 14:34:57 |Ziet er heel tof uit. Complimenten!