Sponsor worden

Onze missie:

We staan feitelijk voor één doel en dat is; het boeien en binden van bestaande en nieuwe sponsoren, zodat zij zich in de regio kunnen presenteren. Hierdoor kunnen wij extra gelden genereren, waarmee wij onze clubwensen blijvend kunnen verwezenlijken en hierdoor de toonaangevende club van de regio kunnen blijven.

Wij bieden een breed scala aan sponsormogelijkheden, waarover wij u graag persoonlijk willen informeren. Enkele voorbeelden; actieve zichtbaarheid van uw bedrijfsnaam in alle beschikbare communicatie kanalen, het gebruik van onze accommodatie voor vergaderingen en/of events, bijwonen van netwerk bijeenkomsten e.d.

Ook kunt u eenvoudig bordsponsor worden. Vanaf al €150,00 per jaar kan ook uw bedrijfsnaam langs de velden prijken. Wilt u hierover meer weten, klik dan op de link  voor onze bordsponsor aanbieding.

Als sponsor krijgt u onder meer toegang tot het netwerk rondom MHCC. Bovendien geeft u blijk van uw maatschappelijk betrokken rol als ondernemer (MVO), waarmee MHCC zich kan blijven door ontwikkelen.

Heeft u vragen of ideeën, neem dan contact met ons op: [email protected]