Kick-off nieuwe seizoen en BBQ

zaterdag 28 augustus 2021   |   14:00 - 00:00   |   KG-1 Basiclabel veld, KG-2 Kunstgras 2 (oost), KG-3 Kunstgras 3 (West), MHCC Balcon Clubhuis, MHCC Clubhuis boven, MHCC Kleedkamers (4x), MHCC Terras buiten beneden, Parkeer- & Voorterrein
Vier de start van het hockeyseizoen op de club! Dat kan met je familie, vrienden, team of gewoon alleen. Alles kan en iedereen is welkom. Doel is om er met elkaar een gezellige dag van te maken en samen de start van het seizoen te vieren!

14.00 uur – aanvang ‘zes-tegen-zes-toernooi’ voor familie- en vriendenteams
17.00 uur – einde ‘zes-tegen-zes-toernooi’ en start borrel
18.00 uur – aanvang BBQ inclusief muziek

Voor wie?
Voor de hele club. Dus voor alle hockeyers van onze diverse lijnen zoals jongste jeugd, jeugd, senioren, parahockeyers, trimmers, veteranen. Maar ook voor ouders van leden, coaches, trainers, commissieleden en andere vrijwilligers. Iedereen is uitgenodigd om de Kick-off mee te vieren en deel te nemen aan de BBQ. Kosten zijn slechts € 7,50 per persoon. Kinderen van 6 tot 10 jaar € 5,00 per persoon. Kinderen tot 6 jaar gratis. Hiervoor krijg je de BBQ en een welkomstdrankje.

Aanmelden
Aanmelden kan middels een mail naar [email protected] o.v.v. aantal personen inclusief de leeftijden van eventuele kinderen. Nadere info over het programma volgt in augustus.