Mededelingen

Strafcorner-masker....bestelling snel doorgeven...

Nieuws afbeelding 12-9-2010
De club heeft besloten voor een aantal teams cornermaskers (bijgaande foto is slechts ter illustratie) aan te schaffen.
Gekeken is naar leeftijd en spelniveau, waardoor de volgende teams van de club 2 maskers in bruikleen krijgen:
MA1, MB1; JA1, JA2, JB1, JB2, JC1, JC2; D1, D2; H1 en H2.

Deze cornermaskers zijn eigendom van de club en horen bij de keepersuitrusting.
Ze moeten, net als de keepersmaterialen, aan het einde van het seizoen weer ingeleverd worden.
Om te voorkomen dat de maskers zoek raken, is besloten tot een financiële garantstelling.
Om de maskers in ontvangst te kunnen nemen, moet 1 van de spelers of ouders een automatische incasso tekenen (pasje bij afhalen meenemen).
Deze zal (gedeeltelijk) worden geïnd als 1 of 2 maskers niet worden ingeleverd. Degene die financieel garant staat, zal dan het bedrag vast verhalen op het gehele team.

Teams die niet van de club maskers ter beschikking krijgen, kunnen zelf maskers aanschaffen.
De inkoop kan via mij, dan maakt het team gebruik van de clubkorting. Hoe het team de aanschaf verrekent, mag ze zelf weten/regelen.
Geef je bestelling graag binnen 3 dagen aan mij door. De maskers kunnen contant betaald worden bij het afhalen.

De maskers kosten via de club € 50,- per stuk.

Gerdy van Bellen
(coördinator keepersmaterialen; mail: [email protected])

Sophie de Bie

16-9-2010 @ 23:59:39 |Wanneer mogen we de maskers in ontvangst nemen? (:) JB1)

Thamar van Overveld

17-9-2010 @ 12:26:21 |jes gelukkig dat ze worden aangeschaft!;)

Thomas van der Heide

21-9-2010 @ 08:05:37 |waarom krijgt de d3 niet??-:-) =