Mededelingen

Oh, Oh A/B feest!

Nieuws afbeelding 23-11-2010
Het is weer zo ver; het allereerste A/B feest van het seizoen staat voor de deur. Deze keer met als thema ‘Oh oh Cherso’, hopen wij er een fantastisch feestje van te maken!
Onder muzikale begeleiding van DJ Jaron zal dit geweldige feest gehouden worden in het clubhuis rugby.
Om je aan te melden stuur je een email naar dit emailadres ([email protected]). Voor de leden die zich niet hebben aangemeld, vermeld a.u.b. je leeftijd en de leeftijd van je intro's!
We verwachten jullie allemaal vanaf 21.00 uur.
Neem je vrienden en vriendinnen mee!

Maar, let op!
LEGITIMATIE IS VERPLICHT . GEEN LEGITIMATIE = GEEN TOEGANG! Dit geldt ook voor de intro’s ( een kopie van je ID is géén geldig legitimatiebewijs!).
• Je mag maximaal 2 intro’s mee nemen. De intro's moeten minimaal 15 jaar oud zijn!
• Je moet jezelf en je intro’s aanmelden via [email protected]
• INTRO’S NIET AANGEMELD = GEEN TOEGANG. Je kunt je intro's tot vrijdagavond 24.00 aanmelden. Daarna worden ze niet meer op de lijst gezet en worden ze niet toegelaten.
• Je bent verantwoordelijk voor je intro’s en zij mogen dan ook alleen samen met jou mee naar binnen!
• De kosten zijn €1,- voor leden en €3,- voor intro’s. Dit is inclusief garderobe (Gelieve te betalen met kleingeld en/of gepast).
• Wegens veiligheidsmaatregelen m.b.t. alcoholgebruik, zal er steekproefsgewijs geblazen moeten worden. Wees dus geen crasher van je eigen feestje; drink met mate!
• Denk eraan: om 22.30 sluit het hek!
• Helaas is het niet mogelijk om met munten te betalen. Maar bewaar je munten, want zodra we de feesten in ons eigen, nieuwe clubhuis kunnen gaan geven, kan je gewoon weer met muntjes betalen!
• Dress to impress!

Check ook onze nieuwe site en lees het evenementenbeleid goed!