Mededelingen

Nieuw op MHC: YoungStars Hockeykamp!

Nieuws afbeelding 14-3-2011
Naast mini hockeykampen wordt van 25-27 juli een YoungStars Hockeykamp voor kinderen van 10 t/m 13 jaar gehouden. Als je ooit hebt meegedaan aan SportWays Kids, is YoungStars een logisch vervolg. Maar ook als je nog nooit hebt deelgenomen aan hockeykampen dan kun je deze dagen je hart ophalen. Drie dagen lang is er heel veel hockey, maar ´s avonds kun je lekker in je eigen bed slapen. Het is dan ook de ideale tussenstap naar een weekkamp met overnachting. Een team van ervaren en gedreven stafleden helpen je tijdens de clinics nieuwe technieken onder de knie te krijgen. En elke middag speel je een wedstrijd in het wervelende Tournament of the Stars!

Het YoungStars Hockeykamp is 3-daags. De dagkampen duren van 9.00 tot 17.00 uur. Tussen 17.00 en 17.30 uur kunnen je ouders je weer ophalen.

Inbegrepen:
- SportWays Kids t-shirt