Mededelingen

Port Elizabeth (Zuid-Afrika) komt naar Castricum!

Nieuws afbeelding 24-3-2011
Op 29 maart bezoeken maar liefst 3 Zuid-Afrikaanse meisjesteams Castricum. Deze teams zijn op tour door Nederland en spelen onderweg tegen verschillende clubs. Op 29 maart spelen ze dus bij ons op MHCC!
Het gaat om drie hockey teams van het Collegiate Girls High School uit Port Elizabeth, Zuid Afrika. Deze teams toeren eind maart en begin april door Nederland.
In de periode dat ze in Nederland zijn spelen ze diverse wedstrijden en doen ze mee aan meerdere clinics in het land. Gedurende deze periode verblijven ze in hostels, bij gastgezinnen of op de verenigingen zelf. Het niveau van deze teams is te vergelijken met Subtop in de Nederlandse jeugdcompetitie.
MB2, MB3 en MA1 zullen om 20.00 tegen de Zuid-Afrikaanse meisjes een wedstrijd spelen. Na de wedstrijden is er voor de teams gelegenheid voor een hapje en een drankje, waarna de "Girls‘ Castricum weer verlaten.
Als je zin hebt om ook een beetje internationale ervaring op te doen, kom dan vooral kijken!

Wil je kijken op de site van school, klik hier...

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder