Mededelingen

Opening van het nieuwe clubhuis van Mhcc...

Nieuws afbeelding 11-9-2011

Zaterdag 10 september 2011 was dan uiteindelijk de opening van het nieuwe clubhuis van Mhcc. Voorzitter Arjen Veter heeft een aantal mensen met betrekking tot de bouw ( Van Wilsem & Cabri en A.C. Borstbouw) en de mensen van het interieur speciaal genoemd. Deze werden dan ook met een bloemetje bedankt.

Samen met de aanwezigen, waaronder een aantal oud-leden, werd door de familie Ditmarsch de eerste steen onthuld. Hierna werd het clubhuis in gebruik genomen. Een borrel en een hapje stond klaar. Vervolgens was er voor de aanwezigen nog een feest.

Tot laat op de avond kon, mede dankzij het mooie weer, het balkon nog gebruikt worden.

De foto's staan in het Fotoboek, te zien na het inloggen op deze site. Voor wie dat niet (meer) kan, hier is de link naar de foto's: