AB-feest 17 december 2011

Nieuws afbeelding 8-12-2011
Het is tijd voor een knallende opening van A/B-feesten voor dit seizoen. En als je iets doet, dan moet je het ook goed doen. Daarom presenteren wij met trots het eerste A/B-feest van het seizoen: het Kerstgala!

Kom geheel gekleed in stijl naar dit grootse feest dat onder leiding staat van een mystery DJ. Op 17 december om 21.00 uur openen we de deuren van het clubhuis en gaan met dit elegante, stijlvolle maar vooral knalfeest door tot 02.00 uur. Maar let op: gala- / nette kleding is verplicht!

Legitimatie is ook verplicht en bij de ingang wordt gecontroleerd op leeftijd. Je intro’s moeten A-B leeftijd hebben en moeten verplicht worden aangemeld. Het feest is alléén voor de A-, B-jeugd, dus ook introducés die lid zijn van Castricum, die wel 14 zijn, maar niet in een B-team zitten, worden aan de deur geweigerd. B-leden die nog geen 14 zijn, maar wel permanent in een B-team zijn ingedeeld (vervroegd door zijn gegaan naar de B), zijn natuurlijk wel uitgenodigd voor dit spetterende feest.

De hekken sluiten om 22.30 dus daarna kom je er niet meer in!

De kaarten kosten €5,- in de voorverkoop. Deze kun je op verschillende dagen kopen bij één van onze JEC-leden.
  • Zaterdag 26-11 van 14.00 tot 16.00 aan de bar (Tess Janssen en Puck op ’t Hof)
  • Zondag 27-11 van 14.30 tot 16.00 bij veld 2 (wedstrijd H1) (Britte en Tess Janssen, Puck op ’t Hof)
  • Zondag 27-11 van 16.00 tot 17.00 in het clubhuis (Britte en Tess Janssen, Puck op ’t Hof)
  • Dinsdag 29-11 van 18.45 tot 19.30 beneden in het clubhuis (multifunctionele ruimte) (Britte Janssen)
  • Donderdag 1-12 van 18.45 tot 19.30 beneden in het clubhuis (multifunctionele ruimte) (Britte Janssen)
Mocht je na deze dat toch nog geen kaartje hebben, dan kun je ze ook bestellen. Je moet dan een mailtje sturen naar [email protected] met daarin je naam, welk team je zit, hoeveel kaarten je wilt en eventueel je introducés. Deze kaartjes kun je dan op 17 december bij het hek ophalen en betalen. Maar let op! Je kunt je kaarten bestellen tot 16 december (22.00 uur)!
Daarna zul je ze als "losse kaart" voor € 7,50  aan de deur moeten kopen.

Denk erom:
  • Drugs en eigen (alcoholische) consumpties zijn verboden.
  • Legitimatie verplicht, zonder geldige legitimatie(geen kopie) geen toegang.
  • Wij mogen in elke situatie mensen weigeren of verwijderen van het feest.
  • Alcoholtesten worden indien nodig en/of steekproefsgewijs bij de voordeur afgenomen; je bent verplicht deze te ondergaan als daar om gevraagd wordt.

Trek je gelakte dancing shoes aan, je mooiste jurk en hoogste hakken aan en kom naar dit spetterende feest! Het dak gaat er af!
Groeten, de JEC.