Evenementen

AB-Feest 20 april 2013, een verslag

Nieuws afbeelding 22-4-2013
Het is dat bouwer Borst Bouw het dak goed heeft vastgezet, anders was het er afgelopen zaterdag afgegaan.
Het was één groot feest, ongeveer 330 leden van Mhcc met hun introducés hadden weer een ‘ouderwets’ AB-Feest.
Maar er was ook van alles aan gedaan om het een groot feest te laten zijn.

Alle leden moesten zich middels de website van te voren inschrijven, ook de namen van de intro’s moesten worden opgegeven. Op deze manier wisten wij precies wie er verwacht werd. Bij het vorige AB-Feest bleek dat een aantal leden intro’s meegenomen hadden die niets met dat lid en/of Mhcc te maken hebben. Ook onringende clubs kennen dit probleem.
Met de nieuwe manier van inschrijven voor de toegangskaarten konden we, in samenwerking met de plaatselijke politie, ‘ongewenste gasten’ uit de inschrijvingen filteren. Overigens bleek dat nu niet nodig, de lijst zag er prima en gezellig uit.

Vanaf 21:00 ging het hek open en rond 23:00 uur weer dicht. Er werd weer op ‘voordrinken’ gecontroleerd en als gevolg van de aangekondigde tassencontrole (op meegebrachte drankjes) bleek bijna iedereen ‘de grote damestas’ thuis gelaten te hebben.
DJ Jamie, heeft er vanaf zijn eigen podium weer een waar muzikaal feest van gemaakt. Iedereen wist zich te amuseren.
Behoudens één klein incidentje, is alles prima verlopen en kon iedereen met een tevreden gevoel naar huis. Menigeen sprak dan ook na afloop van een geslaagd AB-Feest.

Hier dan ook maar een woord van dank aan alle mensen die hieraan weer hebben meegewerkt.

Wouter

Clemens

Bruno

Laurent van der Spek

22-4-2013 @ 16:01:31 |Ben hard bezig met de foto's, volgen z.s.m.! :)

Arjen Veter

22-4-2013 @ 17:47:53 |Dit was een feest zoals een feest moet zijn!