Mededelingen

Kloppen je gegevens nog?

Nieuws afbeelding 2-9-2013
Voor een optimale start van het nieuwe seizoen zijn de juiste ledengegevens onontbeerlijk! Kloppen jullie emailadres(sen), telefoonnummer(s) en andere adresgegevens zoals ze in ons bestand staan nog?

Dit kun je nakijken door, na in te loggen, te klikken op 'Instellingen', boven in het linker-menu.
Hieronder nog even de uitleg.

Alvast bedankt,
Hans Janssen
communicatie Mhcc
***********************************************************
Verhuizing
Je bent verhuisd of gaat verhuizen? Geef dit schriftelijk of per email door aan de leden administratie:

Ledenadministratie MHC Castricum
Van Haerlemlaan 31 (Sportpark Wouterland)
1901 JM Castricum

Wijzigen email adres
Als je email adres wijzigt kun je dat zelf veranderen. Je moet dan inloggen op de site en naar instellingen gaan.

Je eerste emailadres is je hoofd-emailadres, dus waar je eigen hockeyclub mail binnenkomt.

Als anderen, bijvoorbeeld je ouders, ook op de hoogte willen blijven om bijvoorbeeld te zien wanneer ze moeten rijden kan dat. Je moet dan een tweede emailadres opgeven waar de mail ook heen gestuurd moet worden.  Geef dan een tweede emailadres op. De verzender van de  email kan echter wel kiezen de mail alleen naar het eerste emailadres te sturen, dus niet alle mail hoeft ook op het tweede adres aan te komen.

In het veld voor het tweede emailadres kunnen ook meerdere emailadressen worden ingevuld. De adressen moeten dan wel met een ; (puntkomma) van elkaar gescheiden worden.
Deze optie werkt tot 2 emailadressen, maar maak hier zo weinig mogelijk gebruik van om onnodige mails te voorkomen.

Wijzigen telefoonnummer
Je mobiele telefoonnummer kun je wanneer je ingelogd bent, zelf wijzigen bij 'instellingen'.

Het is organisatorisch heel handig als je mobielenummer bekend is en wij hebben dan ook heel graag dat je dat opgeeft!