Mededelingen

Wat een feest, afgelopen zondag 1 december

Nieuws afbeelding 2-12-2013 Misschien vanwege de vele berichten afgelopen dagen voor deze zondag, was het erg druk bij Mhcc. Pieter Dijker, onze voormalige penningmeester heeft 103 supporters van Dames 1 geteld. Deze konden in de tweede helft ook genieten van een door de dames aangeboden glaasje glühwein. Ook bij de wedstrijd van Heren 1 bleef het nog gezellig druk langs de lijn.
De dames wisten in een spannende wedstrijd er nog een 2-2 uit te slepen en konden hiermee de koppositie in de poule behouden. Heren 1 wist met een 3-1, directe concurrent van zich af te houden.

Na afloop van de wedstrijd van Dames 1 was er nog de presentatie van de vele gemaakte spandoeken, kijk in de bijlage voor een collage van de foto's.

Bijlage