Mededelingen

Hard gewerkt bij MHCC

Nieuws afbeelding 24-2-2014
Afgelopen weekend is er hard gewerkt bij MHCC om beide dugouts op veld 1 te repareren. In het najaar zijn ze door vandalen flink toegetakeld waarbij zowel het dak als de zijkanten kapot waren geslagen. Dat ziet er natuurlijk niet uit, maar ook verrot het hout doordat regen en wind er vrij spel op hebben. De afgelopen winterperiode is gebruikt om hout in te kopen en alles van 3 lagen verf te voorzien. Marcus Sloog en Lars Timmer hebben afgelopen zaterdag hun vrije dag benut om het timmerwerk uit te voeren. De heren zijn zeer professioneel bezig geweest, de dugouts kunnen beslist weer tegen een stootje.
Al met al een klus dat de club zo'n 600 euro heeft gekost en meerdere vrijwilligers hun vrije tijd (inkoop + schilderwerk + timmerwerk zo'n 30 uur totaal) Het enige dat nu nog gedaan moet worden is een laatste laag verf om de plamuurplekken weg te werken (vrijwilligers voor deze klus zijn zeer welkom, bel met 06 25417059).

Lars en Marcus heel hartelijk bedankt. Als de dugouts verder met rust worden gelaten kan het er weer jaren tegen.
Bijlage

Arjen Veter