Evenementen

D-kamp van 19 op 20 september: save the date!

Nieuws afbeelding 23-5-2015 Voor het seizoen 2015 – 2016 staat het D-kamp gepland in het weekeinde van 19 september. Dat is de tweede speelronde van het nieuwe seizoen. Voor degenen die nog niet weten wat het D-kamp inhoudt: een supergezellig weekend met je team met een overnachting in een tentje op het MHCC terrein. Op de agenda staan onder andere huisgemaakte pannenkoeken eten, een hockeyclinic van Dames en Heren 1, dansen op het veld, disco in het clubgebouw en een afsluitend hockeytoernooitje. Het D-kamp markeert de overgang van de jongste jeugd naar de DCBA lijn. Veel MHCC spelers hebben er blijvend leuke herinneringen aan en het is inmiddels wel een clubtraditie te noemen. Wij hopen ook jullie weer een onvergetelijk weekend te bezorgen.

Noteer de datum alvast in je agenda!

Tot de 19de september.

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder