Shoot out district kampioenschappen

Nieuws afbeelding 25-5-2015 Vier spelers van MHCC waren na deelname aan onze eigen shoot out clubkampioenschappen geplaatst voor de shoot out district kampioenschappen.
Vandaag, zondag 25 mei, was het dan zover. Bij Hockeyclub VVV nam de spanning toe. Hoever zou ons viertal komen? De drie dames; keepster Isabelle Leenhouts en speelsters Lois de Zeeuw en Amber Brakenhoff beten het spits af. Dat ging heel voorspoedig en zij gingen door naar de halve finale.
Keeper Stijn van Schaik had het lastiger. Maar hij versloeg een drietal keepers en ook hij ging door naar de halve finale.
De verhitte gezichten op het complex namen toe ....

In de halve finale werd de concurrentie sterker. Helaas was het hierna voorbij voor Isabelle, Amber en Stijn. Met elkaar hebben we Lois aangemoedigd. De dames waren aan elkaar gewaagd maar Lois hield het hoofd koel en maakte met prachtige backhandslagen vele doelpunten. Eén dame was net iets sterker maar Lois eindigde heel knap als tweede binnen het district. Zij mag nu door naar het NK op 13 juni a.s.

De hele dag zijn er persoonlijke video opnames gemaakt zodat elke deelnemer zijn eigen shoot outs terug kan kijken.

Lois heel veel succes de 13e!
Voor iedereen die haar wil aanmoedigen, kom naar hockeyclub Amsterdam. Zij kan de support goed gebruiken.

Eveline Vromans

Hester Zonjee

25-5-2015 @ 15:20:39 |knap gedaan ! En Lois... Go for it girl !

Arjen Veenstra

25-5-2015 @ 20:17:54 |Top gedaan!

Sake Hermans

25-5-2015 @ 21:45:55 |Wow lekker Lo!