Mededelingen

!! Derde poging: Kom jij ons helpen achter de bar?

31-3-2017
Ondanks 2 eerdere oproepen is het tekort aan barco’s nog niet opgelost.
Nog altijd zijn we op zoek naar MINIMAAL 5 nieuwe ouders die als bar coördinator ons willen komen helpen. Het probleem is dusdanig urgent dat we het rooster niet meer rond kunnen krijgen. Twijfel dus niet langer en meld je aan voor de leukste job van de club!

Wat moet je dan doen? Helemaal niet zo veel!
-          5 - 6x per jaar draai je een bardienst van 3 uur, op een zaterdag (afhankelijk                van het aantal barco’s dat zich aanmeldt).
-          Je zorgt er dan samen met de barouders voor dat de bar goed draait en dat het            gezellig wordt.

Waarom zou je het doen? Dit zijn jouw voordelen:
1.Je draait mee in een gezellig team van barouders
2.Je helpt de club, maar bent daar niet ieder weekend mee zoet (YEAH)
3.Je krijgt een instant goed vrijwilligers gevoel (echt, dat bestaat!)
4.Je hoeft niet meer mee te draaien met de bardiensten voor je team (extra fijn               dus)
5.Je leert de lekkerste koffie maken (je wordt bijna een barista!)
6.Je kan je ideeën over de bar inbrengen (want die horen we graag)
7.Je mag een keer per jaar gezellig mee eten (dat wil je niet missen)
8.Je bent betrokken bij de club (en staat dus niet alleen meer langs de zijlijn)

Dus weet jij van wanten en wil je met ons zorgen dat de bar het kloppende hart van het clubhuis wordt. Meld je dan aan bij Adele Diepenmaat (tel 06 33861799; [email protected] of Joyce Haver (tel. 06-81151226; [email protected]). Ook als je meer wilt weten, kun je bij ons terecht.