Teamindelingen seizoen 2017-2018

Teamindelingen ABCD jeugd 2017-2018

29-5-2017

De teamindelingen voor de ABCD jeugd seizoen 2017-2018 zijn bekend. De indelingen zijn te vinden door in te loggen op de website, naar het kopje club te gaan, hier te kiezen voor documenten en dan te kijken bij TC-jeugd. Het document teamindelingen jeugd ABCD 2017-2018 bevat de indelingen van de jongens en de meisjesteams.

De teamindelingen zijn met zorg gemaakt door de Technische Commissie. Dit hebben zij gedaan op basis van de door de coaches en trainers ingevulde TIPS en waarnemingen tijdens trainingen en wedstrijden door de (hoofd)trainers. De selectiecriteria zijn techniek, tactiek, inzicht, fysiek, houding en hockeybeleving.

Mochten jullie vragen/opmerkingen hebben, mail dan jouw lijn coordinator van de lijn waar je in terecht komt.

Voor jongens A en jongens B is dat Peter Lagerwaard

Voor jongens C en jongens D is dat Michiel van Zeggeren

Voor meisjes A is dat Jelleke Veentjer

Voor meisjes B is dat Mascha Bernoski

Voor meisjes C is dat Karin Rijs

Voor meisjes D is dat Lisanne Peters

Op de site vind je het trainingsschema van de nieuwe teams. Er wordt in de nieuwe teamsamenstellingen doorgetraind tot 30 juni.

Groet,

De TC