Mededelingen

Trainers bedankt!

Nieuws afbeelding 2-6-2017

Afgelopen woensdag was de trainersafsluiting van dit seizoen. Na een fanatiek, maar gezellig onderling partijtje, werd er samen gegeten en werden de trainer en het trainerstalent van het jaar bekend gemaakt. Hidde van Schaik werd uitgeroepen tot trainer van het jaar vanwege zijn staat van dienst en zijn grote waarde voor de club. Hidde traint al jaren met veel enthousiasme diverse teams, van jong tot oud en is actief betrokken bij diverse evenementen op de club. Fleur Kolk is het trainerstalent van seizoen 2016/2017 geworden. Fleur staat er altijd met volle 100% inzet, is enthousiast en heeft het maximale uit haar team weten te halen. Daarnaast willen we alle andere toptrainers ontzettend bedanken voor hun geweldige inzet. Stuk voor stuk talentvolle en enthousiaste jonge mensen die ervoor zorgen dat heel veel kinderen met veel plezier kunnen hockeyen. Bedankt allemaal!

Natuurlijk was dit niet helemaal het einde. Een grote groep trainers zal in de maand juni nog doortrainen met de ABCD. Daarna gaat iedereen hopelijk genieten van een welverdiende vakantie. Fijne zomer allemaal!