Mededelingen

Centrale afgelasting Jongste Jeugd

Nieuws afbeelding 16-3-2018 De competitieleiding van de KNHB heeft besloten alle jongste jeugd wedstrijden van dit weekend centraal af te gelasten. Het gaat om de wedstrijden van de F-stage, F, 6E en 8E teams. Voor de ochtend worden temperaturen onder nul verwacht en door door de wind kan de gevoelstemperatuur nog verder dalen. Aangezien het hier om de allerjongste jeugdleden gaat en zij over het algemeen vroeg op de dag de wedstrijden spelen, is besloten deze wedstrijden niet door te laten gaan. Dit geldt voor alle districten!

Let op: al deze wedstrijden (behalve de F-stage) zullen op een later moment alsnog gespeeld gaan worden. De eerste inhaaldag is zaterdag 31 maart.

Voor de competitiewedstrijden van de 11-tallen geldt GEEN centrale afgelasting.
Blijf hierom dan ook regelmatig onze website en de website van de vereniging waar je uit moet spelen checken om op de hoogte te blijven of je wedstrijd wel/niet doorgaat.