Bestuursinfo

Herziening berichtgeving omtrent trainingen jeugd en leerlingen Bonhoeffer College

Nieuws afbeelding 18-11-2020
Vanmiddag hebben wij een bericht gepubliceerd waarin werd aangegeven dat leerlingen van het Bonhoeffer College, i.v.m. diverse coronabesmettingen onder de leerlingen, tot en met zondag a.s. niet welkom waren op de club. Deze berichtgeving was gebaseerd op informatie die wij vanmiddag van de GGD hadden gekregen.

Advies herzien
Inmiddels heeft de GGD haar broncontact onderzoek afgerond. Uit dat onderzoek blijkt dat het eerdere advies aan ons is aangepast. De leerlingen van het Bonhoeffer die positief zijn gaan in isolatie. De leerlingen, die direct en lang contact hebben gehad met besmette leerlingen, zijn opgeroepen om zich te laten  testen en in quarantaine te gaan. Deze leerlingen kunnen vanzelfsprekend niet naar de club komen.

De overige leerlingen van het Bonhoeffer, die geen klachten hebben, mogen vanaf morgen weer komen trainen, training geven en zaterdag een wedstrijd spelen en/of coachen. Dat is dus goed nieuws.

Excuses voor de mogelijke verwarring. Het bestuur volgt echter altijd direct het advies van de GGD op. De GGD is gelukkig snel in het afronden van hun contactonderzoek, waardoor we nu al dit positieve nieuws kunnen melden.

Nogmaals: Kom niet naar de club bij (milde) klachten of als jezelf of een gezinslid in afwachting is van een testresultaat.

Hartelijk dank voor jullie begrip en medewerking.

Hou elkaar gezond!

Met sportieve groet,