Mededelingen

WhoZnext, doe je mee?

Nieuws afbeelding 31-3-2021

Samen met Team Sportservice Kennemerland gaan wij aan de slag met een ontzettend gaaf project: WhoZnext. Voor dit project zijn wij op zoek naar een groepje enthousiaste leden tussen 12 en 18 jaar.

Wat gaan we doen?
Het doel van WhoZnext is onze club aantrekkelijker maken voor jongeren. Voor een sportvereniging kan het soms lastig zijn om de jeugd te betrekken én te behouden bij de club. Als spelend lid en/of als vrijwilliger.

Doe je mee? Dan word je actief betrokken bij dit project. Wij gaan activiteiten organiseren voor anderen. Want wie weten er nu beter welke activiteiten voor jeugd leuk zijn, dan de jongeren zelf?

Voor jongeren door jongeren
Met dit project krijg je de mogelijkheid invloed uit te oefenen op de activiteiten bij de club. Jij gaat deze activiteiten zelf met een team van vijf tot acht jongeren, onder begeleiding van een teamcoach, organiseren. Voor jongeren door jongeren dus!

Lijkt het je wat?
Wil jij meedenken over leuke activiteiten op de club en ben je tussen de 12 en 18 jaar? Stuur dan een mail met daarin een beschrijving waarom je graag mee wilt doen en welke leuke activiteit(en) jij graag zou willen plannen in de nabij toekomst. Het zou ook leuk zijn als je alvast een activiteit bedenkt die tijdens de coronaperiode mogelijk is. Dit laatste is overigens geen voorwaarden.

Ik zie jullie reacties graag binnenkomen. Je kunt je tot en met zaterdag 10 april aanmelden.

Groetjes,
Sophie Brocken