BE THERE: inschrijving Wouterlandtoernooi (18+) gestart!

Nieuws afbeelding 10-5-2022
Op zaterdag 2 juli 2022 barst - bij de altijd gezellige Mixed Hockey Club Castricum - het leukste hockeytoernooi (18+) van Noord-Holland los. Sportpark Wouterland wordt voor deze dag omgetoverd in Glitter, Glamour & Hollywood sferen. Speel mee in de hockeycompetitie en geniet vooral ook van een koud drankje op één van onze terrassen of in ons gezellige clubhuis.

Aan alles is gedacht
We sluiten de dag af met een goed verzorgde BBQ en een knallende afterparty!
(Mix)teams van maximaal 10 spelers zijn van harte welkom. Ook bij deze editie is er weer een poule van hockeyers en een poule van niet-hockeyers.

Wie wil zich nou niet bekronen tot winnaar van het Wouterland Toernooi en een spectaculaire prijs in ontvangst nemen?! Naast de prijs voor de winnaar van de poule, worden er ook prijzen uitgereikt voor: best geklede team én meest sportieve team.

Kosten
Het inschrijfgeld per deelnemer bedraagt € 25,-. Bij het inschrijfgeld zit het volgende inbegrepen:
  • Deelname toernooi
  • Lunch
  • Diner
  • Feest met top DJ
  • En... per team zijn de eerste 2 pitchers Warsteiner gratis!
Meedoen?
Inschrijven voor dit geweldige toernooi doe je hier. Wil je heel graag naar het Wouterland Toernooi komen maar krijg je geen heel team rond? Ook dit jaar bieden wij de mogelijkheid om je individueel of met een half team in te schrijven, wij koppelen jullie dan aan andere ingeschreven spelers/speelsters. Hou er rekening mee dat er in een team minstens 2 mensen met hockeyervaring zitten en dat de inschrijving sluit op 26 juni '22.

Vragen?
Stel ze gerust. Wij zijn bereikbaar via [email protected].

Organisatie Wouterland:
Lotte de Waal, Tisha Simons, Sophie Brocken, Edwin van de Vliet, Mascha Bernoski en Madelon Simons