Programma Kick-off zaterdag 27 augustus

Nieuws afbeelding 20-8-2022

Volgende week zaterdag 27 augustus is de Kick-off van het nieuwe seizoen. Een feestelijke dag met onder meer het ophalen van onze nieuwe clubkleding voorzien van onze nieuwe hoofdsponsor, een clinic van Team Streethockey, een challenge 55 jaar MHCC en een BBQ voor de hele familie. Iedereen is van harte welkom en we gaan er met elkaar een geweldige dag van maken.

Praktische zaken
Aanmelden voor zowel de clinic als voor de BBQ is nodig. Lees hieronder hoe je dit eenvoudig regelt. Om de drukte rondom de uitgifte van onze nieuwe clubkleding te verspreiden is de American Schoolbus van Hockeygear óók op vrijdag 26 augustus aanwezig. Check hieronder de openingstijden van de bus.

Programma 27.08.22
09.00 – 16.00 uur - Pop-up store Hockeygear.eu (American schoolbus)
15.00 – 16.00 uur - Skills Clinic o.l.v. Team Streethockey
16.45 – 17.00 uur - Challenge 55 jaar MHCC
17.00 uur - BBQ voor de hele familie

Uitgifte nieuwe clubkleding
Veel van onze leden hebben de bestelling voor de nieuwe clubkleding, met de eerder ontvangen voucher, via de webshop van HockeyGear in orde gemaakt. Voor wie dit nog niet heeft gedaan: de voucher waarmee jij je clubtenue kosteloos kunt aanschaffen kun je komende vrijdag en zaterdag ophalen bij de bus. Je kunt daar ook meteen je clubkleding passen én shoppen. Er is voldoende voorraad. HockeyGear neemt bovendien op deze dagen een uitgebreider assortiment aan sticks, kleding en tassen mee.

Toch de verkeerde maat?
Blijkt dat je toch de verkeerde maat hebt besteld? Of heb je net een zomergroeispurt gehad? Geen probleem. Je kunt tijdens de uitgiftedagen op 26 en 27 augustus ter plekke je kleding omruilen voor de juiste maat.

Inleveren oude shirts
Wij nemen graag de oude clubshirts in om ze beschikbaar te stellen aan een goede doelen sportproject. Wij vragen je op deze manier bij te dragen aan een vorm van duurzaamheid die wij als club erg waarderen. Tijdens de uitgiftedagen op 26 en 27 augustus kun je jouw oude shirt inleveren bij de schoolbus van HockeyGear. Alvast bedankt voor je medewerking.

MHCC uitshirt? Heel graag!
Het is natuurlijk niet verplicht, maar het aanschaffen van een uitshirt zouden wij erg op prijs stellen. Het is naast een uniforme uitstraling van het team en de club ook een goed trainingsshirt en goed te gebruiken bij bijvoorbeeld onderlinge wedstrijden. De kosten voor een uitshirt zijn € 17,95 voor junioren en € 19.95 voor senioren. Let op: deze prijs is op basis van aankoop inclusief de introductiekorting. De introductie actie van HockeyGear loopt tot en met 17 september.

Openingstijden Pop-up store (American schoolbus)
- Vrijdag 26 augustus van 13.00 tot 22.00 uur.
- Zaterdag 27 augustus van 09.00 tot 16.00 uur.

Skills Clinic Streethockey
Tijdens de Skills Clinic nemen de trainers de deelnemers mee in de wereld van Streethockey. Met uitdagende oefeningen leren de deelnemers de gaafste tricks, challenges en skill-passjes. De trainers van Team Streethockey doen zelf actief mee en motiveren iedereen om de coolste tricks onder de knie te krijgen. Spel en plezier is hierbij het allerbelangrijkste. Na afloop van deze uitdagende clinic voelt iedereen zich een echte Streethockey pro! De clinic is het meest geschikt voor kinderen vanaf 10 jaar.

Meedoen?
Er is een maximaal aantal deelnemers. De inschrijving is geopend en gaat op volgorde van binnenkomst. De inschrijving sluit op donderdag 25 augustus. Inschrijven doe je door een mail te sturen naar [email protected] met vermelding van naam en leeftijd.

Challenge 55 jaar MHCC
Onze club bestaat dit jaar 55 jaar. Een bijzondere mijlpaal! Wij gaan graag met jullie de '55 CHALLENGE' aan. Dit houdt in dat wij met zoveel mogelijk leden, familie en vrienden het cijfer 55 gaan vormen op het veld. Ben jij er ook bij?

BBQ
Rond de klok van vijf wordt de BBQ aangestoken. Kosten zijn € 12,50 voor een volwassenen. Kinderen van 6 tot 12 jaar € 7,50 per persoon. Kinderen tot 6 jaar gratis. Aanmelden is niet meer mogelijk.

Wij hopen jullie allemaal komende zaterdag te zien.

Graag tot dan!

Met sportieve groet,