Grote Club Actie

Grote Clubactie 2022: record aantal loten!

Nieuws afbeelding 11-2-2023 Wauw! Wat een loten hebben jullie verkocht dit seizoen. Een record: 3054! Ter  vergelijking, vorig jaar stond de teller op 2318 verkochte loten. Wij zijn super trots op jullie prestatie, want jullie inzet levert een opbrengst op van maar liefst € 5494. Dank jullie wel. Jullie zijn allemaal Topverkopers!!! En, we hebben een winnend team.

Ook dit jaar hebben we een prijs voor het team met de meeste verkochte loten per teamlid. Wat een spannende eindsprint is er gemaakt. De gemiddelden liggen heel dicht bij elkaar, maar één team is de winnaar!

Winnend team Jongens O10-2
Dit jaar gaat de prijs naar Jongens O10-2 met bijna een gemiddelde van 38 loten. Gefeliciteerd. Jullie winnen een heerlijke lunch met het hele team in het clubhuis. Met jullie manager spreken we hiervoor een datum af.

Voor alle loten-lopers: Jullie verdiensten zitten al in een enveloppe en wordt komende week aan jullie managers gegeven.

Nieuwe doeltjes en hockeytouwen
Dankzij jullie inzet kunnen we nieuwe doeltjes en hockeytouwen kopen voor ons nieuwe waterveld. Dank!