Verkoop of ruil je (zaal)hockey-spullen!

Nieuws afbeelding 13-9-2023 Vinted en Marktplaats zijn overbodig: je oude (zaal)hockey spullen verkoop, koop of ruil je gewoon met je eigen MHCC-clubleden tijdens de MHCC Ruilbeurs op zaterdag 23 september!

Hockeysticks, kleding, (hand)schoenen, ballen of andere hockey spullen: alles wat je niet meer past of niet meer nodig hebt, maar zeker nog een ronde mee kan, kun je aanbieden op de MHCC Ruilbeurs. Heb jij juist nog spullen nodig om klaar te zijn voor het nieuwe seizoen? Kom dan zeker even langs om je outfit compleet te maken!

Wanneer: zaterdag 23 september 2023
Tijd: 09.30 - 11.30 uur
Waar: MHCC clubhuis
Spelregels: je verkoopt, ruilt of koopt de hockeyspullen op eigen gelegenheid.
Advies: biedt de (wedstrijd)kleding voor de helft van de nieuwprijs aan. Klik hier voor actuele prijzen.
Meer informatie: Truike Veerman - 06-83636273

Goed om te weten: de ruilbeurs wordt georganiseerd vanuit Team MO8-03. Vanaf 09.30 uur zijn zij tijdens deze ruilbeurs in het clubhuis aanwezig. Uiteraard kun je ook meteen een lekker bakje koffie, thee of wat anders komen drinken: de bar is open.