Mededelingen

D-kamp weer een groot succes !!!!

Nieuws afbeelding 1-9-2009
Afgelopen weekend werd het jaarlijkse D-kamp bij Mixed Hockey Club Castricum gehouden. Een supergezellig kamp voor de D-jeugd waar het plezier van afspat. Ruim honderd kinderen bleven een nacht slapen bij MHCC.
Op zaterdagmiddag begon het evenement met het opzetten van de tentjes. Daarna kon het feest beginnen. Patat eten, een hockeyclinic verzorgt door heren 1, streetdance, disco en kampvuur. Een behoorlijk goed gevulde zaterdagavond. Maar blijkbaar waren de kinderen nog niet moe genoeg gemaakt want tot in de vroege uurtjes werd er gekletst en gelachen in de tenten.
De meesten sliepen met hun hockeykleren aan, zelfs de scheenbeschermers bleven bij enkelen om. Handig, want zo konden zij als eerste op zondagochtend al weer tegen een balletje slaan. Om 7 uur werden zij al gesignaleerd op de velden. Na het ontbijt begon het echte werk met het spelen van wedstrijden. Om 11 uur keerden iedereen moe maar voldaan huiswaarts.

Vrijwilligers/ouders bedankt , die dit D-KAMP weer tot een succes hebben gemaakt...