Mededelingen

Publiek bezorgt JC-1 een “thuiswedstrijd”

Nieuws afbeelding 19-10-2009
De jongens C1 speelden afgelopen zaterdag op het veld van Hurley in Amsterdam een beslissingswedstrijd tegen Pinoké C1. Inzet: Inter-district I of Inter-district II.
Vele Castricumfans waren op de wedstrijd afgekomen: familie, Spelers van Heren 1, A1 en vooral ook veel speelsters van de meisjesteams, met spandoek en al. Met deze overweldigende opkomst werd het een thuiswedstrijd voor Castricum.
Het mocht echter niet baten, ze verloren met 1-5. Het was niet de beste wedstrijd van het voorseizoen, maar strijd leverden onze jongens wel! En de vreugde was terecht, want JC1 zal nu twee seizoen uitkomen in de Inter-districtscompetitie IDC II; een novum voor Castricum! Proficiat!

Karen van Iersel

Foto's, vanzelfsprekend in het fotoboek, Karen bedankt.
(Fotobijschrift: na de wedstrijd werd er een ereronde langs het publiek gelopen)
Bijlage

Stan Schijen

22-10-2009 @ 19:49:28 |goed he!!:9-:-)