Mededelingen

Drink je graag een kopje koffie of thee als het koud is?

Nieuws afbeelding 21-3-2010

...of een biertje of glaasje frisdrank bij warm weer? En als u trek heeft, een kroket of tosti?

MHCC heeft een groep barvrijwilligers die dan ook voor je klaar staan om hier voor te zorgen. Helaas is gebleken dat met name op de zaterdag deze groep nog niet groot genoeg is. Hierdoor draaien zij soms wel 4 a 5 bardiensten per seizoen van 3 uur of meer. Nu zijn alle barvrijwilligers zeer enthousiast en helpen zij je graag, maar zoals je zult begrijpen is dit gewoon te veel. Te meer omdat er nog vele (ouders van) leden zijn die geen vrijwilligerstaken uitvoeren. Gevolg is dat steeds meer barvrijwilligers stoppen (en met hen de indelers).

Daarom deze OPROEP VOOR MEER BARVRIJWILLIGERS! Veel handen maakt licht werk zoals het gezegde gaat en daarom wil het bestuur op jullie allen een ZEER DRINGEND beroep doen je op te geven voor de bardienst! Als iedereen die ouder is dan 15 jaar (en de ouders van kinderen onder de 15 jaar!) zich opgeeft dan hoef je slechts 1a 2 bardiensten per seizoen te draaien en kan de duur van de lange zaterdagdiensten verkort worden. Maar ook barvrijwilligers voor de woensdag als de kinderen toch trainen zijn welkom. En met het potentieel binnen de club kunnen er dan ook voor sommige drukkere bardiensten meer personen achter de bar ingeroosterd worden dan nu het geval is.

Wil je graag je kopje koffie of thee blijven drinken als het koud is? Een biertje of frisje bij warm weer en een kroket of tosti kunnen eten als je trek hebt?

Geef je dan nu op bij [email protected] want anders komt er misschien een tijd dat wij je dit niet meer kunnen aanbieden!

Namens het bestuur van Mhcc
Frank Ditmarsch