Mededelingen

Afscheid van Heren 1 Castricum voor Sjoerd H. en Pim

17-5-2010 Gisteren (16 mei) was het op Wouterland voor Sjoerd Huisinga en Pim Spaanderman een speciale zondag. Het duel tegen degradatiekandidaat Maarssen was namelijk hun laatste competitieduel voor de Castricumse grootmacht. Na vele jaren actief te hebben gehockeyed (Sjoerd is zijn hockeycarriere bij Castricum begonnen, heeft tussendoor vele jaren bij Hurley gespeeld en speelt sinds 2 jaar weer bij Castricum. Pim startte bij hockeyclub Uitgeest en is na vele jaren niet meer weg te denken bij onze eigen club) wordt het nu tijd om iets rustiger aan te doen. Pim heeft er overigens voor gekozen om volgend seizoen in Heren 2 te gaan spelen dus hem zien wij nog terug op de velden). Maar, zoals gezegd, de wedstrijd tegen Maarssen (die overigens met een ruime overwinning (5-0) werd afgesloten) was hun laatste voor Heren 1. Circa 5 minuten voor het eind van de wedstrijd kregen zij onder luid applaus van de toeschouwers hun welverdiende publiekswissel en werden zij in de bloemen gezet. Namens het bestuur wil ik hen bedanken voor hun inzet.

Oscar Honing
HTC-senioren