Evenementen

Mooie afsluiting van het Paasweekend!

Nieuws afbeelding 19-4-2022

Volop zon. Strakke organisatie. Enthousiaste vrienden/familie teams: alles was aanwezig voor een fantastisch MHCC-paastoernooi. In verschillende poules gingen 16 teams met elkaar de strijd aan. Het ene wedstrijdje wat fanatieker dan de ander. Teams voelde elkaar goed aan. Er werd  zo nu en dan zelf een balletje aan elkaar gegund. Van jong tot oud was actief. Ook een team van de seniorenhockey ontbrak niet.

Na de prijsuitreiking, met prijzen voor de winnaars, het best geklede team en de gelukkige vinders van de GOLDEN paashazen ging de borrel nog even door. We kijken terug op een geslaagde dag en kunnen langzaamaan wel spreken van een nieuwe traditie op de club. Wat ons betreft noteren we het paastoernooi voor volgend jaar alvast in de agenda!

Dank aan iedereen die hieraan heeft meegeholpen. In het bijzonder de dames van de evenementencommissie Mascha Bernoski, Maartje Tollenaar en Safira Quik en onze paashaas Max Vromans.

Het winnende team 'mooiste en meest originele outfit'

De toppers van het seniorenteam.

De oudste (84) en de jongste (6) deelnemer.