TC Jeugd

Vera van Wijk nieuwe Technisch Manager Jeugd

Nieuws afbeelding 27-8-2023 Met de start van het nieuwe hockeyseizoen, start ook een nieuwe technisch manager voor onze jeugd: Vera van Wijk. Het bestuur van MHCC is erg blij met haar aanstelling. Vera: "Ik zie veel potentie in MHCC en wil mij graag inzetten om de jeugd en de club verder te ontwikkelen."

Vera is 21 jaar en heeft 14 jaar lang bij MHC Purmerend gehockeyd. Na een verhuizing naar Alkmaar heeft ze de overstap gemaakt naar MHCC en sindsdien speelt ze in ons Dames 2. Ze vertelt: "MHCC voelt voor mij als een warm bad. Ik zie veel potentie en wil mij graag inzetten om de jeugd en de club verder te ontwikkelen. Ik heb erg veel zin in deze nieuwe uitdaging en zie ernaar uit om iedereen te ontmoeten."

Bij Purmerend heeft Vera verschillende trainingsdiploma's gehaald. Daarnaast heeft ze voor haar oude club allerlei verschillende taken en rollen vervuld en zich daarin volop ontwikkeld. Van bardiensten draaien en evenementen organiseren tot selectietrainingen houden en scheidsrechters opleiden en begeleiden. Vera: "Daarnaast heb ik een opleiding tot interieuradviseur gedaan in Amsterdam en in mijn vrije tijd ben ik vrijwilliger bij het Rode Kruis als evenementhulpverlener."

Vera is te bereiken via [email protected] of via 06 39 750 745.

We wensen haar veel plezier en succes in haar nieuwe functie!