Evenementen

Support onze Dames 1 met het Minutenspel!

Nieuws afbeelding 5-9-2024

Ook onze Dames 1 staan natuurlijk al in de startblokken voor het nieuwe hockeyseizoen. Aanstaande zondag om 12.45 uur spelen zij op onze club hun eerste wedstrijd tegen Leusden Dames 1. En om deze wedstrijd en alle andere thuiswedstrijden nóg spannender te maken, kan iedereen die dat wil meedoen aan het Dames 1 Minutenspel.

Zo werkt het spel

• Je legt eenmalig € 20,- in. Dit is voor 11 thuiswedstrijden (vooraf betalen). Hierbij mag je een specifieke minuut in de wedstrijd kiezen (tussen de 1 en 70 minuten). Dit betekent dat je het hele seizoen bij de thuiswedstrijden als het ware ‘eigenaar’ bent van die minuut.
  • Elke minuut wordt 1x verkocht. Wordt er in jouw minuut gescoord, dan krijg je een (geld)prijs uitgekeerd.  Er wordt een prijs van € 40,- per thuiswedstrijd verdeeld over het aantal doelpunten gemaakt door Castricum. Let op! Dit geldt dus alleen voor de doelpunten die Castricum Dames 1 maakt, niet de doelpunten van de tegenstander. Voorbeeld: In minuut 3 & in minuut 18 wordt er door Castricum gescoord. De personen die minuut 3 en minuut 18 hebben gekocht delen de prijs.
  • De minuut wordt bepaald door de scheidsrechter of de manager. Over de resultaten valt niet te discussiëren.
  • De prijs zal niet lager zijn dan € 8,-

Prijswaarde

• 1x scoren door Castricum = €40,-
  • 2x scoren door Castricum = €20,-
  • 3x scoren door Castricum = €13,30,-
  • 4x scoren door Castricum = €10,-
  • 5x scoren door Castricum = €8,-
  • 6x scoren door Castricum = €8,-

Ja, ik doe mee!

Wil je een minuut kopen? Stuur dan een berichtje naar: 06-24699675 en vermeld hierin je naam en welke minuut je zou willen kopen. Aanstaande zondag kun je dan meteen je geluk beproeven en live komen kijken of je in de prijzen bent gevallen!

Tot dan