Mededelingen

In memoriam: Pieter Lagro

Nieuws afbeelding 6-10-2024 Na een kort ziekbed is op woensdag 2 oktober Pieter Lagro overleden. Ter nagedachtenis aan hem hebben we dit weekend voorafgaand aan verschillende wedstrijden 1 minuut stilte gehouden.

Pieter was hockeyer in hart en nieren. Hij begon in zijn jeugd bij de Strawberries. Maar nadat hij in Castricum kwam wonen, verruilde hij die club uit Driehuis natuurlijk voor MHCC. Bij onze club was Pieter graag gezien en een lange tijd heel actief. Niet alleen als hockeyer, maar ook als vrijwilliger. Hij was penningmeester, scheidsrechter en heeft daarnaast een tijdlang samen met Neil van Vuuren de G-hockeyers begeleid. Pieter floot ook regelmatig de wedstrijden van zijn kleindochters: Lucy en Juliƫt Graafland. Hij was hun trouwste supporter en kwam nog tot afgelopen zomer altijd naar Dames 1 kijken.

We wensen Pieters familie en vrienden veel sterkte met dit verlies.

Bart Helder

7-10-2024 @ 21:41:41 |Veel sterkte voor de familie. Dankzij Pieter heb ik het fluiten onder de knie gekregen. Ik doe het nog steeds graag en gebruik dezelfde kaarten die ik destijds van hem heb gekregen. Pieter, dank