Keepers

Belangrijk: Controleer je keeperstas en oproep vrijwilliger

Nieuws afbeelding 8-9-2024

**Beste teams,**

Afgelopen vrijdag hebben jullie de keeperstassen opgehaald, zorgvuldig gevuld om ervoor te zorgen dat jullie goed voorbereid zijn! Toch kan het gebeuren dat er iets niet past of ontbreekt. Bij de oefenwedstrijden hebben jullie de spullen voor het eerst kunnen testen. Daarom nodigen we jullie uit om morgen, maandag 9 september, tussen 19:00 en 20:00 uur naar de club te komen. Hier kunnen we eventuele aanpassingen doen.

**Let op:** de bestelling van nieuwe materialen is nog niet binnen, dus we vragen om wat extra flexibiliteit. Heb je items die te groot zijn of kun je een kleinere maatgebruiken? Kom langs en kijk of je met een ander team kunt ruilen!

**Per direct versterking nodig:** Daarnaast willen we jullie informeren dat de huidige leden van deze commissie nu echt zijn gestopt met het beheren van de keepersmaterialen. Dit betekent dat er na maandag niemand meer is om deze taak op te pakken. We zijn dringend op zoek naar iemand die een paar keer per jaar wil helpen bij het klaarmaken van de tassen voor het begin en einde van de zaalcompetitie en het seizoen. Tijdens het seizoen kunnen teams bij jou terecht voor het vervangen van kapotte materialen door slijtage. Interesse? Meld je aan via [email protected]!

**Belangrijk:** De inhoud van de keeperstassen heeft een aanzienlijke waarde. Ga dus zorgvuldig om met je spullen, want de club zal de kosten van verloren items voortaan doorberekenen aan het team. Dit geldt uiteraard niet voor slijtage.

Hieronder nog even de kosten ter illustratie:

**Voorbeeldkosten keeperstassen:**

- O9, O10: € 791
- O12: € 1.088
- O14, O16, O18: € 1.088
- Senioren: €1.713 / € 2.616

We rekenen op jullie begrip en medewerking. Tot morgen!