Spek onze clubkas met Club is Koning sparen van Vomar!

Nieuws afbeelding 24-9-2023

Spek je Clubkas met Club is Koning sparen van Vomar!

Jij kunt de kas van MHCC eenvoudig en geheel kosteloos spekken! Dat doe je door je Klant-is-Koning kaart aan MHCC te koppelen en simpelweg bij het boodschappen doen je kaart te scannen bij de kassa. En het kost jou niets, want Vomar maakt elk kwartaal 0,5%* van het totaalbedrag aan boodschappen van alle gekoppelde Klant-is-Koning kaarten over aan de club.

Spaar nu mee voor MHCC!

Spaar je al met een geregistreerde Klant-is-Koning kaart voor jezelf en wil je meesparen voor MHCC?

Log dan in jeonline Klant-is-Koning kaart omgevingin en koppel je kaart aan MHCC met de unieke Clubcode. Onze unieke clubcode is: CACAS2021

Help nu ook MHCC naar de Verdubbelaar!

Club is Koning Verdubbelaar is terug!Ook dit najaar maken honderdenclubs weer kans om de clubkaséxtra te spekken. Spaar gratisclubmunten bij je boodschappenen stem op MHCC.Zo help je het gespaarde Club is Koning-jaarbedrag teverdubbelen!Elke stem telt!

Zo werkt het:

Je ontvangt van zondag 1 september tot en met zaterdag 5 oktober 2024 een gratis clubmunt bij elke €15,- aan boodschappen en een éxtra clubmunt bij de geselecteerde groente- en fruitaanbieding.

Ga uiterlijk zondag 13 oktober naar deVomar-appofvomar.nl/clubmunt. Vul de unieke code van jouw clubmunt(en) in,selecteer een regio en stem zo op jouw favoriete club.