Hockeyzaken

Nog een Kampioen.... MA1

Nieuws afbeelding 22-5-2012 Meiden A1 stond in de winterstop royaal 1e met 4 punten voorsprong op Hurley A2. In de zaal kwamen we dezelfde Hurley tegen die we in een spannende finale versloegen waardoor we zaalkampioen werden!!

Direct na de zaal speelden we de 1e wedstrijd op het veld ook weer tegen onze vriendinnen van Hurley. Deze verloren we waardoor de voorsprong weg was en het nog spannend werd. Een hectische periode van blessures, winst en verlies volgde. Met als resultaat een echte finale op de laatste speeldag tegen wederom Hurley! Wij stonden nu 1 punt achter en moesten winnen. Dat we zeker gingen doen met ons team. Maar ja ons team was niet compleet. 3 meiden in het zuiden van Europa met school, 4 onder pijnstillers, 1 al geruime tijd op de blessurebank. Gelukkig zit MB1 vol toppers en deden er 5 van graag mee, die overigens net zo nerveus waren als de A1-ers.

De wedstrijd was spannend. De ruststand 0-0. Maud voorspelde een kanteling na rust, dat was bij de B1 immers ook verteld. Ze kreeg gelijk, 4 doelpunten aan onze kant en 5 minuten voor tijd waren we ons al aan het voorbereiden op een feestje. Een bizar voorval kwam 4 minuten voor tijd. Pyne knalde door een meid van Hurley die na 35 minuten door een ambulance werd meegenomen. (overigens niets ernstigs met dat meisje). Hurley besluit dan niet door te spelen en we zijn kampioen.. Lastig om even los te gaan en te juichen, maar na een ere rondje komt dan toch het besef van een jaar hard werken. KAMPIOENEN!!!

Meiden jullie hebben het allemaal zelf gedaan dit jaar, wees trots op jezelf!
Dames 1, MB1, familie en andere toeschouwers en teams bedankt voor jullie steun!
Thomas Prinsen

Bijlage

Leonard Eveleens

22-5-2012 @ 15:46:11 |^O^ Superrrrrr ladies !

Gerdy van Bellen

22-5-2012 @ 19:47:43 |Geweldig, van harte meiden en Thomas!!! En wat heerlijk veel publiek. En clubgevoel: Anne-Claire, Melissa en keepEva konden er héél jammer niet bij zijn maar tof dat MB1 klaar stond.