Arbitrage

Zaalhockeyregels uitgelegd bij HV De Terriërs

Nieuws afbeelding 15-11-2017 Binnenkort start de zaalcompetitie weer! Het wedstrijdschema wordt binnenkort door de KNHB bekend gemaakt en in december zullen de eerste zaalwedstrijden weer van start gaan.

De regels bij zaalhockey zijn op sommige onderdelen net even anders dan op het veld. Reden om iedereen die interesse heeft, aan wedstrijden deelneemt en/of wedstrijden gaat fluiten te informeren over de regels en het fluiten in de zaalcompetitie.

De afgelopen jaren hebben wij een eigen informatie avond gehouden. Dit jaar worden wij uitgenodigd door De Terriërs om naar hun spelregelavond te komen.

Ouders, spelers, coaches, scheidsrechters en alle andere belangstellenden zijn van harte uitgenodigd om op woensdagavond 22 november a.s. om 19.30 uur (inloop vanaf 19.15 uur) naar de speciale avond over zaalhockey te komen. Er wordt dan een leuke presentatie gegeven met filmpjes en voorbeelden en speciale aandacht voor de ‘lange corner’. Er is ook ruim gelegenheid om vragen te stellen over (de regels van) zaalhockey!

Ter voorbereiding kun je de volgende twee documenten alvast downloaden en doorlezen:
- SCHC Spelregelboekje zaalhockey
- Verschillen spelregels veld en zaalhockey

Graag zie we jullie om woensdagavond 22 november in het clubhuis van De Terriërs!

Laat even weten of je komt op [email protected]