Hockeyzaken

Zondag allereerste keer mini wedstrijden bij MHCC

Nieuws afbeelding 1-5-2019
Komende zondag is het zo ver: de allereerste keer mini wedstrijden bij MHCC.

Alle deelnemers hebben per e-mail informatie over de teamindeling ontvangen. De teamindeling wisselt elke week, zodat iedereen elkaar leert kennen en plezier met elkaar kan maken op en om het veld.

De wedstrijden starten om 9:30.
Vanaf 9:15 kunnen de team t-shirts opgehaald worden in de kleedkamer en vervolgens kan er op het veld ingespeeld gaan worden.

Om 9.25 verzamelen we in het clubhuis en betreden we onder begeleiding van muziek en luid applaus van de ouders het veld en starten we de gezamenlijke warming- up.

Halverwege de wedstrijd lassen we ook even een pauze in zodat iedereen een glas limonade kan drinken. Wel vragen we iedereen op het veld te blijven zodat we daarna gelijk weer door kunnen.

Aan het einde sluiten we met elkaar de wedstrijden af en ruimen we samen de veldjes op. Dan nog je shirts inleveren in de wastas en dan is iedereen vrij om te gaan en staan waar hij wilt.

We hopen dat jullie er net zoveel zin in hebben als wij.

Heel graag tot zondag!

Groetjes,
namens het mini wedstrijden team,

Ray van der Klis