Hockeyzaken

Dag veld, welkom zaal

Nieuws afbeelding 19-11-2019 Nog twee weken en dan zit het eerste deel van veldseizoen er weer op.

Vanaf maandag 25 november gaan we met de jeugd de zaal in. Alle zaaltrainingen tot de kerstvakantie staan in het systeem en zijn zichtbaar in de MHCC-app.

Het schema voor de wedstrijden wordt op een later moment door de bond gepubliceerd. Dat hebben wij als club helaas niet in de hand. De verwachting is dat eind deze week het programma bekend gemaakt wordt.

Volgende week is er voor de trainingen nog een overlap met het veld. Kijk goed in de MHCC-app wanneer en waar je training hebt. Veel veldtrainingen komen te vervallen. De meeste teams hebben 1 zaaltraining en 1 veld training .

Meiden B1 en A1 zijn na komend weekend klaar met de competitie en trainen alleen in de zaal.

De laatste veldtrainingen voor de elftallen zijn dus volgende week.

Voor de Jongste Jeugd is er na volgende week alleen nog op woensdag 4 december training.

Wintertrainingen: in januari en februari zijn er wellicht wat wintertrainingen op het veld. Hierover volgt later nog een bericht.

Voor het G hockey, Trimhockey, 65+, de dames groep en seniorenteams lichten de coördinatoren en trainers zelf de groepen in wat het programma is.

Allemaal weer veel plezier!