Hockeyzaken

Aftrap HockeyHuis Café

Nieuws afbeelding 5-10-2021
Afgelopen donderdag was het eerste Hockeyhuis Café*. Tijdens deze avond lag de focus op de organisatie. De organisatie van de bond, de club en het team. Het was een avond vol interactie en met goede en nuttige input van de vele aanwezigen. Met dit soort avonden, waarin we het gesprek met elkaar aangaan, komen we steeds een stapje verder.

Omdat er een aantal interessante gesprekken ontstonden, zijn we niet toegekomen aan het hockey inhoudelijke deel. Hiervoor organiseren we voor de winterstop nog een extra Hockeyhuis Café. Daarover op een later moment meer. In de bijlage tref je de presentatie aan. Heb je hier vragen over? Neem gerust contact met mij op.

Het volgende Hockeyhuis Café staat voor donderdag 28 oktober in de planning. Tijdens deze avond ligt de nadruk op de communicatie in en rondom het veld. De communicatie onderling binnen de club en de communicatie van coach tot speler en van speler tot tegenstander, verbaal en non-verbaal. Deze avond is specifiek voor de trainers, coaches en begeleiders van de ABCD-teams.

Leuk als jij er ook bij bent! Aanmelden kan via [email protected].

Djurre Roggeveen

*Tijdens het MHCC HockeyHuis Café zoomen we in op alles waar het HockeyHuis zich mee bezig houdt. De nadruk zal liggen op de inhoud. De avonden zijn voor iedereen toegankelijk maar zijn gericht op een specifiekere doelgroep zoals bijvoorbeeld coaches, trainers of scheidsrechters. Tijdens deze avonden wordt er een stuk presentatie verzorgd door het kader van de club of door iemand die we extern uitnodigen. Daarnaast is er ruimte voor input en kennisdeling. En natuurlijk, zoals dat bij een echt ‘café’ hoort, sluiten we graag af met een drankje waarbij we nog even informeel na kunnen praten.